Värdelöst svammel

Hej bloggen!
Har precis kollat ikapp mig på Julkalenderavsnitten. Himla gullig är den faktiskt. Försöker få upp värmen i mitt rum också, men det går inget vidare. Det är verkligen svinkallt här inne nu när det är runt 10 minus ute och blåser.

Kom hem från skolan vid fem, kollade på handboll kvart i sex, gjorde klart vårt radioprogram och har kollat julkalendern nu som sagt, det är i princip den farten jag har hållt idag. Jag jobbar hårt med att sänka medelhastigheten ska jag säga er. Jag åker lite väl fort lite väl ofta nu för tiden.

Imorgon jobbar jag 10-13, och sen ska jag krama på min man. Det blir superbt. Puss och godnatt!

Tell the devil I say hey when you get back to where you're from.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0