18 dagar innan julafton

Hej alla fina!

För omväxlingens skull har det varit en helt okej dag. Jag hade utvecklingssamtal och ligger på VG-MVG i allt, så jag är nöjd. Att jag hade MVG-kvalitéer i franska överaskade nog mest.

Annars äger inte fysiken, men har väl fått klarhet i lite kanske. Känner mig inte jättetaggad inför provet nästa vecka, men det får gå bra. Nu är det förresten bara 2 veckor kvar tills vi har lov, jag längtar ihjäl mig tror jag.

Håller fortfarande på och pillar med mina julkort, men snart, snart, snart ska dom skickas. Det blir great.

Nu ska jag skriva de sista raderna i mitt företagsekonomiarbete och skriva ut det. Puss


Mer jämna ögonbryn? Jodå, det får vi nog hoppas. Förövrigt skymtar man mitt jättefina halsband jag fick av världens bästa längst ner i bild.

Och så har jag ju astuffa tights på mig också! Tur att jag inte gått mer än dörr - bil, och bil - dörr sträckor idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0