Done, done and done.

Hello sweeties!

Tro det eller ej, men jag har gjort allt jag företagit mig (okej då, inte läst riktigt så många sidor i boken och jag har inte gjort någon hörövning heller, men dagen är ju inte slut än!) och lite till. T.ex. har jag lagat mina strumpbyxor och fixat min väska så att jag kan använda den igen.

Om 10 min ska jag bänka mig framför TVn och se på The Notebook eftersom jag verkar vara den enda på denna sidan av jordklotet som inte har sett den..

Har även skaffat mig lite planer inför veckan, ska bl.a. fika med Beda, träffa Annie och Elin, åka till Kungsbacka imorgon och så ska jag på fotomässan på söndag med Michaela! Det blir bra, får ju inte glömma bort att vara ledig heller i och för sig, men det löser sig.

Nu ska jag blåsa mitt hår lite innan filmen börjar! PUSSIS


Min bror är söt när han sover..

Kommentarer
Postat av: simon

fan, din jävel! stryk skall du ha!

2010-04-05 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0