SJÖAREMOSSEN

Sjöarn-premiär idag, det känns så jävla bra va. Bästa stället jag vet.
Jag och Linnéa satt i sekretariatet med en dryg gubbe som var morfar till nån från Sunvära. Han trodde jag var en blond jävel som var där för att ragga killar typ. Helt förvånad när jag kunde något, idiot.

Annars så har jag sträckt min rygg eller något så det gör bajsont hela tiden. Inte kul. Det är som att någon tar tag i en sena eller något och bara drar och sliter allt vad den kan, så känns det i vissa lägen och annars bara värker det rent allmänt.
Ont i nacken har jag också, tror att Eric tog kudden hela natten i fredags för jag har ett vagt minne av att jag vaknade och tog nallen som kudde, haha. Som hämnd (?) tog jag tydligen hela täcket inatt, hehe.

Detta var nog ett av dom mest ointressanta inläggen på länge, men whatever! Tror ni kan räkna med en del klagomål över min nacke och rygg framöver, men care.

Over 'n out


saknar dig älskling.

Kommentarer
Postat av: julia

åh, saknar dig med. löööööööööv u <3

2009-11-18 @ 09:20:15
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0