Danmark - Köpenhamn

Hello again.

Såhär var det, jag åkte till Danmark för att kolla på Simons fotbollscup. Det var najs, Simon dominerade på planen, det är så man blir riktigt stolt. 
När vi kom ner så åkte vi till Bakken's tivoli. Det var la kul, dock åkte jag inget, inget för mig det där. Emil och Hampus hade däremot roligt. De åkte i några båtar som hade vattenpistoler i. När båtarna sedan åkte en viss bana kunde man skjuta på folk som var bakom och framför beroende på vart man var på banan. Emil och Hampus hamnade mellan ett gäng 17-18 åringar. De kunde lika gärna hoppat direkt i vattnet, så blöta var dom, haha. 

Alla 9or slutade då, tror jag, för att alla var utklädda och söp som fan. En del kunde inte ens gå och mamma var helt chockad. Okej, det var väl lite överdrivet, men är hon blond och tror att ingen super i Åsa eller?!

Sedan kom vi iallafall fram till hotellet, efter lite letande. Det var helt okej, dock fick jag sova i samma rum som Emil och Hampus vilket resulterade i tidigt väckning på morgonen. "Dra bort gardinerna, då vaknar hon kanske" Kul uppvaknande. 
Sedan var vi på fotboll hela dagen, solade massa, fick ful shorts bränna, hann även med att åka in till Ströget en stund så jag fick köpt mig ett par nya glajjor. Gjorde ju som sagt sönder mina andra. 

Käkade på restaurang på lördagen och när vi åkte hem åkte jag, Hampus, Runo och Larsson i en bil. Larssons favoritlåt är Show me heaven med klimakteriekärringarna Lili & Susie. Den spelades alltså på högsta volym med nervevade rutor och en Larsson som sitter och vinkar till alla vi åker förbi. När vi kommer hem till hotellet igen säger Hampus efter en stunds funderade: Anders.. Kände du verkligen alla dom där du vinkade till förut?
Så jävla klockrent, haha. 

När vi skulle ner och käka frukost dagen efter stannade Emil och knöt sin sko och då sprang Hampus i förväg och ställde sig bakom ett hörn och skulle skrämma Emil. Dock var Emil inte den första som kom, det var nån random kille som Hampus skrämde så han hoppade en halvmeter upp i luften. Helt sjukt jävla roligt och ni skulle sett blicken Hampus fick av killen. Jag skrattade seriöst så jag typ kissade ner mig. 

Värt att notera var även att jag hade rätt så gott som hela resan, vilket retade gallfeber på Runo. Att jag dessutom vann över honom i Hästkapplöpningsgrejen gjorde inte saken bättre, haha. Han var inte glad.

Och nu blev det en jävla massa onödigt babblade, men har inget annat att skriva så ni får stå ut, mina kära 15 läsare. 

Bye

Kommentarer
Postat av: Astrid C

sv: haha ja, bloggtorkan har försvunnit. vad härligt att du hade det bra i danmark. Just det, jag var på specsavers, jag ska få glasögon :/. Jo matten gick bra hoppas jag, men jag vill inte tro för mycket :)

2009-06-01 @ 22:19:50
URL: http://soufflee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0