Historia suger?

Tänk de som läser historia om 2000 år. (Om jorden fortfarande finns kvar då)
De har ungefär dubbelt så mycket att läsa som vi har. Tur att man inte lever om 2000 år.

Åh. Jag får panik. Att se hur en person mår dåligt och veta att man inte kan göra något. Att allt är upp till personen själv. Det gör mig galen.

En annan sak jag verkligen stör mig på är människor som tror att dom är bäst på allting och hela tiden klagar och tycker att "när jag gör det så är det minsann mycket bättre". Okej om dom är bättre, men vafan. Lär ut och försök hjälp till istället för att klaga. Det räcker med att man själv vet om det. Alla är olika bra på saker och ting, så är det bara. Ingen är perfekt.

Jag älskar Three Days Grace måste jag bara säga också. Så jävla bra. Dom liksom, beskriver mina tankar. Sätter ord på mina känslor. Så klockrent. Mycket betydelse i några få ord.

NO-prov imorgon. Wish me luck. I och för sig är det atomlära och det är roligt, så det ska väl gå vägen. Om det är något jag ska kämpa för i år är det MVG i NO.

Hejdooe

Kommentarer
Postat av: julia

jag kan trycka in en liten kommentar och upprepa

att three dyas grace är beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest

2009-01-21 @ 22:17:36
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: michaelas fotoblogg

goood luuuuck! :D

2009-01-21 @ 22:40:25
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: l.p

att inte kunna hjälpa någon som har ett problem som faktiskt går att lösa är världelöst. men att se någon lida av något som inte går att lösa är värre <3

2009-01-24 @ 16:11:43
URL: http://dinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0