I get it!

Det jag egentligen skulle skriva om var:

Det bästa som finns är att förlora sig i en bra bok.
Det finns seriöst inget bättre. Jag är ingen åskådare när jag läser böcker. Jag ÄR boken. Jag är huvudpersonen. Jag känner samma känslor som personen i boken gör. Jag kan seriöpst börja storlipa när jag läser en bok. Sån inlevelse. Dessutom är jag i min egna lilla värld. Jag är helt okontaktbar. Det finns inget bättre.

Inte nog med att det är hur gött som helst när tiden bara flyger iväg, man utvecklar sitt språk och lär sig en massa när man läser. Jag ser inga nackdelar alls? Kanske att jag aldrig kan sluta läsa och typ ligger uppe halva nätterna tills mina ögon i ren protest stänger sig av sig själv?
Jaja, det lever jag gärna med.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0