Australia

Australia, sevärd film, säger jag bara.
Hur bra som helst, och Hugh Jackman är ju snygg as hell. Han är precis så som man vill att ens pojkvän ska vara. Eller ah, så som han är i filmen då. Jag vet ju inte hur han är IRL, tyvärr... ehe.
Jaja, jag lipade i alla fall typ sista timmen av filmen, förlåt dom jag satt brevid, dvs. Julia och nån tant? Jag kan verkligen inte hjälpa det. Ett som är säkert är ju att jag ska tacka nej till bio på dejter, och film över huvudtaget, antagligen.. Jag kan verkligen inte se EN film utan att lipa?

Påtal om lipa så är det verkligen så ibland, alla spärrar släpper på grund av en speciell händelse och så lipar jag åt allt jag inte orkat lipa åt innan. Det är som att allt samlas, och sen när det utlöses av något så kommer allt på en gång. Jag menar, om jag skulle lipa åt varenda liten sak som jag skulle vilja, då skulle jag inte göra något annat än lipa.
Då skulle jag gå runt och lipa jämt. Dock har jag insett att det inte funkar så, man kan inte leva samtidigt som man går runt och lipar. Man får helt enkelt samla på sig och sedan låta allt komma på en gång.. Eller, i alla fall jag får göra så.

Nu glömde jag helt av vad jag egentligen skulle skriva om, för att jag började tjöta om detta.. Men jaja, jag kommer väl på det. Nån gång.

Over 'n out.


Kommentarer
Postat av: jula

HAHA men amalia,

jag märkte inte att du lipa först,

för du satt ju och snyftade endå typ,

du va ju förkyld, sen när vi gick ut så ba OJ D:

MAHA, men trvligt. och den lille pojken e min.

och hugh va snygg. är. skit samma.

du är bra. PÖSS

2009-01-08 @ 22:45:47
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: karo

han är het.

jag ska flytta till australien.

2009-01-09 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0