"Förintelsenekare"

Att det överhuvudtaget finns människor som nekar till att Förintelsen funnits är för mig ett mysterium. Det finns så mycket bevis som verkligen bevisar att den har funnits och ändå nekar de? Hur kan man ens komma på tanken att inte tro på det? Är det bara för att man får mycket uppmärksamhet som "Förintelsenekare" då eller?
Hur trött blir man inte på det? Det är ju helt sjukt ifall det är så. Att man "inte tror på det" för att man får uppmärksamhet!!

Det finns en gaskammar kvar, det finns rester av andra, större gaskammare. Det finns hur mycket kort, bilder och framförallt: vittnen, som har sett allting. Det finns Förintelseläger kvar, allting är ju bara så realistiskt att man inte ens kan komma på tanken att inte tro på det?!
Om man har varit där så tror man på det, jag lovar. Men de där nötterna som "inte tror på det" har ju antagligen inte vågat åka dit för då skulle de bli så jävla ägda och inse att det har hänt. Men nej, det vågar dom inte, det skulle ju förstöra all uppmäksamhet dom får.

Åh, va arg jag blir. Jävla idioter. Hur kan man uttnyttja 6 miljoner människors liv till att få uppmärksamhet?

Kommentarer
Postat av: Klara

När jag slutar vara förbannad så fort detta ämne tas upp så kan jag ge dig ett vettigt svar. Inte nu.

2009-02-11 @ 21:55:36
URL: http://kantarelltant.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

sv: då är vi 2 du! ;)

2009-02-12 @ 13:59:09
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0