Dålig rubrik

Dåligt inlägg

Okej, igår var allt asbra, sen piss, och nu känns det mest knäppt.
Jag är helt jävla pissed off på att aldrig veta vad det är som känns fel. Jag började seriöst lipa igår för att jag antagligen tappat min ring som jag fått av mamma. Den ligger inte i jackan, ska leta lite mer senare dock, och den låg inte hos Linnéa. Ska kolla utanför gympasalen sen också. Den kan ligga där. Eller också ligger den nån annan jävla stans så att jag aldrig mer kommer hitta den och då kommer jag seriöst att lipa sönder. Jag älskar den ringen! Fan.

Min humörsvängningar är ju på topp kan jag säga.
Och jag saknar vårat gamla Guitar Hero som i alla fall hade roliga låtar. Hata Aerosmith, det suger verkligen. Inte en enda låt man känner igen, och hur kul är det då liksom? Dessutom har jag varvat Hard redan, och har fastnat på Expert, och då är det inte roligt. På Guitar Hero III hade jag inte ens varvat Hard och låtarna på Expert gick att klara om man övade lite. Värdelöst.

Men, hur gött är det inte med lov? Jag tänkte skaffa mig lite inspiration och fota lite, om det blir fint väder vill säga. Linnéa jobbar ju, den jävlen. Men, får väl hitta på nått annat.
Jag ska ju faktiskt träffa Shulia! Känns sm att det var typ 10000 miljoner år sedan vi sågs!!

Om tre timmar ska jag spela match. Det betyder att jag samlas om två timmar. Vilket betyder att jag ska äta om en timme. Men jag har hungrig nu..

Kommentarer
Postat av: julia

det är 10000 miljoner år sen vi sågs ju :(

2009-02-07 @ 11:22:21
URL: http://longkalsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0