Jag går på gymnasiet!!!

Okej, får väl skriva några rader då. (Det lär bli några rader

Först dagen var jag så nervös att jag höll på att skita på mig, helt ärligt. Jag har alltid ångest inför saker som är nya och som jag ska göra själv. Allt gick i alla fall väldigt bra och hittills tycker jag om min klass rätt bra ändå. Gjorde inget bra intryck när jag bad om ledigt det första jag gjorde, men men. Shit happens. Bara jag tar reda på vad jag ska göra så blir det väl bra.

Andra dagen var allt lite mer avslappnat. Vi hade en mattelektion och en Kemi. Slutade vid tre eller nått sånt. 

Faktiskt så känner jag på mig att det här kommer bli riktigt bra. Det är väldig ovant och man känner sig rätt vilsen, men vad kan dom begära liksom? Det blir bra Linn, det blir bra. Till och med schemat är bättre än vad jag förväntade mig. 

Dock går jag och spänner mig/är nervös jämt och ständigt nu i början så jag är helt slut när jag kommer hem så jag ska dra mig till sängen. 

See yaa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Den satt som en golfklubba i skenbenet, inte sant ? =)

2009-08-19 @ 22:45:34
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0