Irritationsmoment number one!!

En sak jag verkligen stör sönder mig på, det är människor som bara är kompis med en när det gynnar dem själva.
Folk som inte hejar på en försen dom ser ens godispåse t.ex. Helt plötsligt är man bästa kompisar, enbart för att dom ska få smaka på godiset. Det är så fruktansvärt falskt och fult. Man blir ju bara helt sjukt irriterad på det.
Folk som bara vill vara med dig pga av dina saker kan ju också dra åt pipsvängen. Jag blir så förbannad. Att man ens kan med att vara så falsk?
Jag hade aldrig pallat. Att vara kompis med någon för mitt eget bästa, usch. Jag hatar det.

Förövrigt väntar jag fortfarande på Photoshop och det är mindre än två veckor kvar tills vi åker till Polen.

Linn


Kommentarer
Postat av: klara

I know that feeling and I agree with every word you say.

2008-09-23 @ 15:21:28
URL: http://kantarelltant.blogg.se/
Postat av: TROLLERIBLOGGEN

haha, ja! det äger. värsta bra "avregara-sig-ord"! xD

2008-09-23 @ 21:22:24
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0