Livsfiliosofi, i think.

Om livsfilisofi är hur man ska leva sitt liv är det såhär min livsfiliosofi ser ut:

1. Livet är vad du gör det till.
2. Döm aldrig någon du inte lärt känna/känner.
3. Var stolt över den du är.
4. Stå för saker du gjort och våga erkänna att du gjort fel.
5. Behandla andra som du själv vill bli behandlad (hehe, jag vet, gyllene regeln i lågstadiet)
6. Ta vara på dina vänner.
7. Utgå aldrig ifrån att någon är perfekt, alla har sina svagheter.
8. Se allt du varit med om som en erfarenhet och inget du förlorat.
9. Blicka helatiden framåt och se fram emot det som ska hända.
10. Stressa inte, ta det mesta som det kommer, men planera ändå så att allt går ihop.
11. Jämför dig inte med andra, du är du och ingen annan.

Och eh, ja. Vad ville jag säga med det? Jag försöker leva så, men tro mig, det är inte lätt.
Äh, jag babblar. Jag ska typ sova nu, för jag ska gå upp kvart över sex imorgon, prao på dagis.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: julia

ooops, 7an där.. haha ;D

men i mina ögon är du perfekt <3

2008-11-02 @ 21:28:19
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: jessika.

så rättttttt ;O

2008-11-03 @ 19:08:15
Postat av: Nettan

Faan Linn; nu har jag läst detta inlägget typ 5 ggr.

¨SKÄRP dig!!

Jag vill läsa nåt nytt.....

2008-11-04 @ 21:55:44
Postat av: beda

me too. och jag saknar dig. pöss

2008-11-05 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0