Back at Sjöarn.

Hehe, idag var jag på Sjöarn, gött.
Och jag ska dit imon också.

Linnéa sov här igår föresten. Jag somnade ifrån henne, snäll är jag, hehe. Men vi lekte fotostudio med ett lakan, jag veeeeeet, wannabe Annie och Amelie, men whatever.
Det var rätt kul, fast jag orkade inte pilla med dom manuella inställningarna, jag var för trött, så jag bara tryckte, hehe. Moget Linn.
Anyway, jag ska hinna med att redigera dom bara, sen får ni kanske se. En del blev riktigt bra faktiskt, tur att Linnéa är så snygg.

Jag hittade pappas tjocktröjor som jag tog, mysigaste ever.

Någon gång ska jag väl hinna med allt jag vill. Så många människor jag vill umgås med som det aldrig blir nått av med. Så mycket saker jag ska göra och så mycket läxor jag ska göra som verkligen inte blir av.
Btw, mitt franskaprov som jag hade sån panik inför gick faktiskt jättebra. Jag fick VG+ om någon kände för att anteckna.
Sen så fick jag faktiskt alla rätt på mitt matteprov, det är rätt gött!

Ye, nu ska jag försöka få någon ordning på alla bilder och sen ska jag börja redigera, om jag orkar.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Julia

jag vill också vara duktig..

ey wollfjant, har du lust att leka med mig snart?

2008-11-23 @ 00:05:10
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: Perra

Sv: Tack så jätte mkt :D

2008-11-23 @ 12:40:55
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: beda

mh, själv fick jag tjugosex poäng av förtio, på matteprovet. så helvettes lyckat. jag är avundsjuk på dig. puss (L)

2008-11-23 @ 14:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0