Perfekt lördagsmorgon

Godmorgon! 
 
Klockan är snart kvar över 9 en lördag, och jag har sovit 10 timmar. Så skönt! 
 
På planeringen idag står stallet med LP, köra Emil till sjöarn och kolla på hans match, och gå på inflyttningsfest med Jensi. 
 
För att följa upp det här med julklapparna så verkar det inte som att någon någonstans förväntar sig särskilt mycket julklappar. Plus att jag har flera alternativ till Jens, så det blir inga problem! Hemma kör vi nog att man får en person att köpa till, för typ 500 kr. Alla får alltså varsin present. 
 
 
För övrigt är det molnigt, men helt stilla ute. Perfekt för en uteritt! 
 
Nu ska jag ta mig uppåt och äta frulle. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0