Skyll inte på mig..

Kan inte sluta skratta åt Two and a half Men. Så hysteriskt roligt ibland.

Något annat som var hysteriskt roligt var när min mamma kom in i mitt rum förut och bad om hjälp. Jag satt i telefon och frågade trött och irriterat om hon inte kunde fråga Simon eftersom jag var lite upptagen. Gissa vad hon svarar?
- Nej, det är med korsordet ju...

HAHA! Min mamma har precis fyllt 40 och sitter redan och löser korsord för sig själv. Rena pensionären ju, haha!

Något annat som var oerhört (ja, jag tycker om det ordet) roligt var när jag såg den helt gigantiska spindeln som sprang omkring över mitt golv förut. Jag bestämde mig för att stanna i min säng och ropa på hjälp. Jag bad Simon, men eftersom han var upptagen med sitt WoW-spelande så kom Jesper till min undsättning. När vi fått ordning på dammsugaren och jag äntligen vågat mig ut på golvet så var spindeln helt puts väck!

Den var seriöst ingenstans. Vi kunde inte hitta den. Tillslut kom mamma och började riva lite i mina grejer som låg på golvet, och helt plötsligt flyger spindeln ut och ser ut som att den vill döda mig, i princip. Jag hoppar till som satan, Jesper likaså och min coola mördare till mamma går helt lugnt ut och hämtar lite papper och har ihjäl den stackarn. (Okej, jag tycker inte det minsta synd om den..)

Så, folks, om vi får regn imorgon, skyll på min mamma!


En annan klyftig kommentar jag kläckte idag var:
Josse: Fan va långsam du är Linn, vad gör du?
Jag: Jag tänker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0