IRRITERANDE

Åh, jag blir så irriterad. Sitter och kollar på TV och det enda som gick att se på var Generande Sjukdomar. Där skickar folk in sina "generande sjukdomar" till TV och vill vara med. Hur generad är man då över sin sjukdom?

Det var en kvinna som hade olika stora bröst. I TV sa hon "Min man har aldrig sett mina bröst och vi har varit tillsammans i 8 år
Ah jo, tjena, och min mamma heter Bengt. Han har aldrig sett dom och två sekunder senare visar hon miljoner människor i TV. Jävla idiot, haha. Allvarligt, såna program gör mig så förbannad bara. Dom är ju patetiska. Löjliga. Det är ju som att be om uppmärksamhet. Så fruktansvärt töntigt.  

Var bara tvungen att säga det. 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha det beror på, sätter som jag skriver på eller mitt utseende ? :P

2009-07-02 @ 01:38:57
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0