Lite update

Hej, 
 
Nu var det verkligen längesedan, förlåt. Känner bara att jag inte har något att skriva längre. Vardagen rullar liksom på utan att nått särskilt händer. 
 
Men, lite update sedan sist: jag gick i två veckor utan linser, tyckte det blev bättre, satte i linserna, skavet var tillbaka. Ringde vårdcentralen som gav mig en remiss till ögonläkaren. Där plockade dom bort en liten liten ögonfrans som tydligen växte inåt. Sen har jag haft linser i typ en vecka, och nu är skavet tillbaka. Nästa grej jag ska testa är allergi-ögondroppar för tydligen såg det ut som att jag var allergisk mot något på mina ögonlock. Hade ju varit just my luck om jag var allergisk mot linser eller nått annat. 
 
Jag började ju springa igen också, det gick skitbra och jag tyckte det var jätteskönt. Sen blev jag urförkyld och sedan dess har jag inte kommit igång igen. 
 
Var hos Karin och Jimmy i Helsingborg på Kristihimmelsfärd också. Det var så mysigt. Jag var som sagt stormförkyld så vi låg mest på soffan, såg på Vänner, drack vin och pratade. Extremt välbehövligt kan jag säga. 
 
Jag är inne på sluttampen på praktiken. Ska förbereda min presentation nästa vecka och jobba klart med en annan grej. Blir tråkigt att säga hejdå, har ju himla roligt där. 
 
Längtar så jävla mycket tills alla är hemma igen. Bara hänga och göra inget, ha saker att göra. 
 

Idag fyller förresten världens bästa mamma år ♥ älskar dig mamma! Och grattis till Nettan med! 
 
Ha en bra helg! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0