Spännande vecka

Godmorgon! 
 
Ny vecka, igen. Känns som det bara är måndag och söndag helatiden typ. Denna veckan har jag två skoldagar, men jag och Robn ska försöka göra så mycket som möjligt på vårt arbete när vi är lediga så vi kan lämna det bakom oss sen. Jag ska även sätta in en spiral (!!), gå på arbetsintervju (!!!) och åka till Kalmar, tjoho! 
 
Just nu sitter jag och funderar på varför min kropp har en inbyggd väckarklocka runt sju-tiden på morgonen. Igår, söndag, vaknade jag vid 07.20, och idag runt samma tid. Lyckades blunda några minuter till dock så vaknade väl inte på riktigt förrän 07.45, men ändå. Nog att det är skönt att komma upp och göra något av dagen, men ibland önskar jag bara att jag kunde få sova till 9 i alla fall... 
 
Jens åkte Vasaloppet igår. I motvind och snöstorm, och plusgrader och slask. Det tog honom 11,5 h. FY. FAN. Vill inte ens föreställa mig hur det var, haha. Det var svettigt nog att kolla på femmilen. Herre gud vilket lopp?! Och vilket VM. Älskar för övrigt att det är damerna som har tagit nästan alla medaljer! Jens är hur som helst på väg hem och dom räknade med att vara hemma vid lunchtid tydligen, så när Robin åkt till jobbet vid 13.30 eller nått är det soffläge som gäller, hehe. 
 
Före och efter, haha. 
 
Annars hängde jag med min älskade häst och alla andra i stallet igår, och med mormor i förrgår. Vi hejade fram Kalla till hennes brons, och sedan åkte vi ner till mamma, åt middag och såg på Mello där! 
 
Oh well, får väl borsta lite tänder och sånt där innan Robin ringer på skype. Så jäkla modernt va: skype-plugg. 
 
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0