Kalmar och fortfarande arbetslös

Hej igen, 
 
Lite update från sist: hade så jäkla jäkla ont samma dag som jag satte i spiralen, men efter det har allting gått kalas. Det känns fortfarnde lite konstigt att vakna upp och inte ta några piller varje dag, och jag har väl inte direkt märkt någon skillnad på mig själv, men så har den bara suttit i en och en halv vecka typ. 
 
Kalmar var bäst och såg ut såhär: 
Erik var där och gosade lite! 
<3
Vi promenerade och fikade
Åt tacos på golvet i brist på tillräckligt stort bord :) 
Som jag saknar dom här två alltså. 
Sen blev det äntligen sol! 
Vi hejade på ankor
Solade på ett jätteträd
Och åt lunch ute!! 
Och så en mobilbild. Med filter så att våra färger skulle matcha någorlunda, haha. 
 
Arbetsintervjun gick dessvärre inte så bra. Eller, jag tyckte det gick bra, men jag fick inte jobbet. Så nu måste jag verkligen lägga på ett kol och söka sommarjobb. Det ger mig lite småångest, men men. Bara att ta tag i det. 
 
Just nu sitter jag i soffan och tittar på Det fantastiska (och helt inofficiella) mellosnacket med Hanna & Frans. Ska snart måla naglarna i det nya nagellacket jag köpte häromdagen. 
 
Vi hörs! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0