Det är inte så bra

Hej, 
 
Jag mår skit, på så himla många plan just nu, och ja, det här känns väl inte riktigt som helt rätt ställe att vräka ur sig allt på. Men jag kämpar på i alla fall. Går upp på morgonen och går och lägger mig på kvällen, typ. 
 
Det allra värsta är att svara på frågan "hur är det?" typ varenda dag för varje gång jag säger "bra, hur är det med dig?" så känns det lite som ett slag i magen, men samtidigt kan man inte säga "det är skit, hur mår du?" utan att det får konsekvenser som jag inte är beredd att ta. 
 
Jag har vart i Norge med Jens, Pia och Bert och det var fantastiskt vackert och väldigt kallt. Men det var skönt att vara i en bubbla för ett tag, tänka på annat. Var inte jättekul att komma hem, trots att jag är hästvakt och får känna den bästa lukten jag vet varje dag. 
 
 
Anyway, kanske slänger upp några bilder någon dag, om jag får feeling, annars hörs vi nästa gång jag känner för det. Hoppas ni mår bra, ni som läser. 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0