Ynklig som aldrig förr

Hej, 
 
Jag är sjuk. 
 
För första gången på flera flera år?! Har antaligen fått en släng av magsjuka från jobbet. Utan att kräkas dock. Var på jobbet igår men mådde sådär och efter lunch blev det snabbt sämre. Simon fick hämta mig vid mellanmålet och sen låg jag i sängen med feberfrossa tills Jens kom hem och tryckte i mig värktabletter. Fick druckit lite smoothie och senare på kvällen även ätit en pytteportion chili con carne, och än så länge har det fått stanna nere, men fy vad jag mår illa alltså. 
 
Sov i 12 timmar och mår väl lite bättre nu, men långt i från bra. Kämpar mig upp och ner från tvättstugan och ligger mest i soffan och tycker synd om mig själv. Jag som hade tänkt hinna med massa saker denna helgen. Jaja, det får vänta. Kroppen måste gå först, antar jag. 
 
Får väl starta en film eller något. Har en del saker jag velat se på SVT Play som jag inte hunnit med så det kanske är dags för det. 
 
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0