Trött på hår

Godmorgon! 
 
Eller ja, jag har vart vaken sen 8.30 typ. Har dock inte tagit mig längre än till soffan. Håller på att ladda upp bilder på Flickr. Ja, fortfarande. Men jag tappar det liksom för en stund, och sen kommer jag på det och laddar upp massor, och sen tappar jag det igen.. Ett plus är i alla fall att vårt internet här hemma är så jäkla snabbt så det går på noll och ingenting verkligen. 
 
Dagens planer ser ut som följande: slipa barbordet och olja in det, ta en promenad, yoga, och ikväll är det middag och firande av en klasskompis som gäller! Om jag känner mig själv rätt bör jag nog klämma in en nap eller två nånstans för att orka, men vi får väl se, hehe. 
 
Herre gud vad det är roligt att gå igenom gamla bilder förresten. Det är ju helt fantastiskt att ha så mycket minnen på bild, för framtiden liksom. Att kunna gå tillbaka och kolla hur mitt hår såg ut i februari 2011 till exempel. På tal om hår så är jag såååå trött på mitt för tillfället. Det är bara långt och tjockt och tungt, typ. Frågan är bara vad jag ska göra med det. Kan ju inte gärna gå och klippa av det igen när jag sparat såhär länge, haha. 
 
Oh well, dags att hoppa i lite kläder och börja slipa bord! 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0