Hamilton och Raglan

Andra campingdagen tog vi det rätt lugnt. Här är vårt tält igen! 
Och här är Trev's pappas hus. Ser ni den vita grinden längst bort? Det är samma vita grind som på den första bilden. 
Trev's pappas partner är en duktig ryttarinna tydligen, så dom hade 6-7 ordentliga hagar, några rasthagar, och här en paddock. 
Lilla Fleur! 
Och så stallet. Här går alla hästar ute typ alltid. Det fanns bara två boxar här som hästarna får stå i ibland, om det verkligen behövs. 
Vi hade lite frisörsalong där Ellie klippte Katya och jag flätade Lexies hår ordentligt så vi skulle slippa krångla med det. 
Sen åkte vi till Hamilton, det låg typ 15-20 min bort, och gick på ett stort köpcentrum. 
Dag fyra åkte vi till Raglan. Det är en jättelång/stor vik som går rätt långt in, så det är havet ni ser här. Oceanen är ut till vänster och till höger går viken in en bra bit till. 
Vi åt lunch i skuggan. 
Folk fiskade. 
Så då ville vi också göra det! 
Trev hade med sig två fiskespön och gammalt bröd som vi slängde i vattnet. 
Sen drog vi upp jättemånga såna här små fiskar. Tjejerna tycke det var så kul! 
"Can I see?" 
Sen försökte vi hitta någonstans att bada, men som ni ser var det rätt stora vågor. 
Typ omöjligt att få horisonten rak.... 
Så vi gav tillslut upp och gick ner och kollade på surfarna. 
Gud va jag längtar tillbaka när jag ser det här... 
<3
Åh, mina älsklingar. Saknar dom så det gör ont. 
<3 
På väg hem stanande vi gör glass. Den hade typ smält innan man började äta, så varmt var det. 
Sen satt vi i bilen och väntade när Ellie och Trev handlade lite mat. 
<3
Och tjejerna fick sushi till middag! 
<3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0