Praktik och sådär

HEJ hörni! 
 
Nu var det längesedan, igen, men ni vet ju vid det här laget vad jag har för uppdateringsfrekvens så ni kanske inte är förvånade. 
 
Har snart gjort två veckor av praktiken!! Vad hände där liksom? Tiden går så jäkla fort. Men det är hur kul som helst! Jag är med på alla olika sorters möten och sånt där, och sen har jag fått jobba en del själv med lite grejer. Känner att jag står och stampar lite för tillfället, men det kommer nog ordnas på fredag när jag ska på möte. 
 
Kände nu att jag inte skrivit löpande text på min dator på ett tag, men desto mer på datorn på praktiken. Det är för det första en PC, så alla kommandon är ju olika, och för det andra har den ett sånt där gammal tangentbord med "höga" knappar som man verkligen måste trycka ner ordentligt för att det ska hända något. Inte som min dators lätta "låga" knappar med andra ord, haha. 
 
Livet rullar på, jag är så trött så trött, jämt och ständigt. Min mage är bättre dock, nu när jag käkar "medicin" för den. Var hos Leif och fick massage också ju, men känns som det är dags för en omgång två. Min rygg är inget fan av att sitta ner så mycket som jag gör, antar jag. Beställde precis ett par nya löparskor så när dom har kommit måste jag ta tag i springandet igen. Märkte ju av att ryggen blev bättre då, plus att jag blir piggare, den här extrema tröttheten håller liksom inte. 
 
Det blir för övrigt jobb på förskolan i sommar. Har 2 hela veckor, en innan och en efter det är stängt, och sedan två veckor där jag bara jobbar 2-3 dagar. Om jag har tur blir det lite mer tider, men det får vi se, annars får jag klara mig på det! 
 
Men nä, nu är det dags för lite yoga här hemma. Hoppas ni mår bra! 
 
Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vad roligt med praktik! Börjar också på fredag, taggad som tusan! <3

Svar: Åh va kul! Lycka till och sådär :*
Linn Wollbrant

2015-04-15 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0