iPhone x18

Älskade älskade höst <3
Käkade middag på Tullen
Men världens bästa kompis! 
Tog selfies, som vanligt
Var på Park Lane och såg på krogshow och åt middag med hela familjen Andersson. 
Var snygg!
Vi åt trerätters och det var såååå gott. 
Idol-Minna var med! Så jäkla bra var alla!! Världens bästa födelsedagspresent. 
Och den här hamnade åt fel håll av någon anledning... Jaja, vrid på era huvuden! 
Här går jag till skolan!
Så var det Alla Helgona ja. 
Skulle ut och ta ett glas med Johan! Snapade lite i badrummet. 
Gick in i en kyl (aka bandyhall) och kollade på Emilsson. 
Gosen
<3
Sen var jag och Jens på bio på Biopalatset där dom hade min favorit uppställd! Jättestor var han :) 
AS (after school) med bästa klassen! Kunde tyvärr inte stanna så länge dock för jag och Jens skulle på Al Pitcher, så kul! 
Så fick vi krabbor av Anders. Skickade den här till Jens och skrev "Emil har snorklat igen!" för vi lurade honom en annan gång vi fått krabbor att Emil hade plockat upp dom, haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0