Mammas födelsedag och sådär

Okej, sen sist så har jag bråkat och gråtit och missat saker och gjort saker och mått piss och mått bra, så det är minst sagt upp och ner hela jävla tiden. Var hos en annan sjukgymnast och knäckte min nacke, och jag tycker ändå det har blivit bättre sedan dess. Inte lika mycket huvudvärk, inte lika mycket ont och inte lika stel. 
 
Annars har jag Hanna denna helgen. Hade ett jävla mördarpass igår med henne. Skulle rida till motorvägen och tillbaka, och först vägrade hon gå förbi en stillastående lastbil, sen lite ved som någon staplat vid vägen, sen en gård och till sist en bil med släp, så när vi väl kom fram till galoppsträckan så vad hon helt blöt av svett. Men sen var det bara full fart fram och tillbaka, så himla kul! 
Idag följde Emil med och red och han var såhär gullig: 
Hanna har för övrigt bytt färg, hon är numera ljusbrun med mörka inslag, istället för nästan svart som på vintern, haha. 
 
Jag försöker sola också, men dränker mig i solkräm. Har hittills inte fått ett enda utslag (!!) dock, så jag tänker fortsätta med dränkandet. 
 
Världens bästa mamma fyllde år i torsdags också, så vi firade henne med en dundermiddag på John's place i Varberg. Det är en helt makalös utsikt där, och fantastiskt god mat. Dog matdöden när jag åt lamm med bakad potatis och så halloncurd till efterrätt. Såhär såg det ut: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0