Full Patte och full fart

Hej, 
 
För första gången på hur länge som helst åkte jag (nästan, solade först och köpte en grej på Kungsmässan) direkt hem från jobbet och la mig i soffan. Älskar att jag har en soffa på mitt rum numera. Och här har jag legat. Läst bloggar, laddat ner en film som jag inte hann se, sett på Mvh med mina favortier Hannah och Amanda <3, kollat Full Patte som är det BÄSTA EVER?! Och nu ska jag sova. Så förbannat skönt att inte göra någonting. Önskar jag kunde åka till en öde ö med internet och bara göra allt jag skulle vilja hinna med men som jag aldrig gör. 
 
Det blir liksom för mycket med 3 solningar i veckan, ett sjukgymnastbesök, ett psykologbesök, två svängar i stallet och fem dagar med jobb. Har liksom aldrig en hel dag ledig där jag inte gör någonting? Och ingenting kan jag plocka bort, förutom stallet, men det är ju det jag mår bäst av så det tänker jag för allt i världen inte plocka bort. 
 
Oh well, nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig i alla fall. Åker med Runo vid halv sju imorgon, så det blir upp med tuppen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0