TGIF

ÄÄÄNTLIGEN FREDAG, känner jag just nu. Är så himla trött jämt, så det ska bli så skönt att få sova tills jag vaknar imorgon. 
 
Fick reda på att jag får stanna terminen ut på jobbet förresten!! Så himla glad för det. Hade liksom börjat få riktig ångest inför det där med att gå tillbaka till vikariepoolen och lämna alla barnen och kollegorna och sådär. Trivs ju så himla bra liksom. 
 
Mitt hår har kommit över ännu en sån där extrem-jobbig längd också. Nu ser det till och med helt okej ut. Längtar så tills det blir ännu lite längre. Är så himla sugen på att bli rödhårig också, men vet inte om jag skulle passa i det... Vi får väl se vad som händer. Lär ju inte ha långt hår förrän nästa höst typ. 
 
Nu ska jag fixa något litet att äta, gå på toa, ta ut mina linser och lägga mig och se lite avsnitt av New Girl som jag missat! Ha en fin fredag kompisar. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0