Söndag, igen.

Sitter med den där jävla ansökan till Yrkeshögskolan och allt bara skiter sig. Vill typ gråta och lägga mig i sängen istället. Fy fan, tänk att jag överlevde skolan. Alla dessa arbeten som man skrev, alla dessa prov man gjorde. För vem då? För sig själv? Knappast. Man gjorde dom för någon annan att bedöma. Man försökte leva upp till kraven, uppfylla dom, få så bra betyg och bedömning som möjligt. Så jävla sjukt egentligen. Vem fan mår bra av att hela tiden försöka leva upp till saker? Massa jävla orimliga krav hela tiden. Och detta vill jag alltså tillbaka till. 
 
Det enda jag vill göra är att vara i stallet, rida, gosa, lukta. Och sova. Har för övrigt bytt madrass i min säng, och den är lite som en tempur-madrass, och fan va jag hatar det. Vaknar och har ont i hela kroppen typ. 
 
Annars så är jag ledig på tisdag nästa vecka för vi har studiedag, men jag slipper vara med på det, hehe. Och veckan efter det så ska vi till Helsingborg, om Simon får ordning på sin fot. Oavsett så har jag ju fixat vikarie till torsdagen och fredagen, så om hon vill jobba då så kan jag ju inte ta det ifrån henne liksom, så då får jag ju två dagar ledigt där med. 
 
Nu ska jag försöka skriva klart ansökan, se om skrivarn funkar med min dator och fortsätta googla solglasögon. 
 
Puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0