Lite bilder sedan senast

Förra lördagen var jag och LP på tullen och drack vin! 
Och sen blev vi hungriga, så vi beställde ostbricka. 
Som var supergod! 
Sen hämtade jag Emil i Frillesås, för han hade åkt skidor, och då brann solen på vägen hem. Det här med att ta kort och köra bil samtidigt är liksom inte det lättaste, därav den kassa bilden. 
Sen har man kunnat ha fleecetröja på jobbet pga VÅREN ÄR HÄR och jag var så här glad för det!!! 
Njöt så jävla mycket va. Tills det började klia i huvudet på mig....
Och igår njöt jag av det här. 
Fan va glad jag är att jag kan åka till stallet. Två gånger i veckan med ett fullstädigt lugn. 
Min fina Hanna <3 
 
PUSS <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0