Älskade förskolan <3

Alltså, dagar som denna älskar jag verkligen mitt jobb. Vi hade 4 barn. Så himla många lediga pga magsjukan som går (dock ingen på våran avdelning som spytt än?!) och sådär, så ja, fyra barn och fyra vuxna var vi idag, haha. Vi slog ihop med andra avdelningen som bara hade 11 barn, och så myste vi järnet bara. Hängde på förmiddagen, jag och två andra fick äta lunch själva för vi fick inte plats vid borden, haha. Sen såg vi på Dumma mej <3 Bästa filmen!! Behöver jag ens nämna att jag fick gå tidigare? 
 
Är helt jävla slut. Vill bara gå och lägga mig och aldrig vakna typ. Möjligtvid när det är sommar och varmt igen, och när någon bestämt vad jag ska plugga, flyttat mig hemifrån och vunnit en miljon åt mig. Livet är inte på topp nu alltså. 
 
Något som är på topp är dock att jag har gjort chokladbollar och ska se på Let's Dance och Kenza om 10 min!! 
 
Solade idag igen. Tredje gången nu, 45 sekunder. Har typ tre gånger kvar att betala, sen gäller högkostnadsskyddet och det ska bli rätt skönt att slippa lägga pengar på sjukvård i ett år framöver. 
 
Som sagt, ska väl ta en macka eller nått och sätta mig i soffan. Kommer ju inte orka hålla ögonen öppna en minut efter 21 så då är det natten, hehe. Puss
 
Så omänskligt kär i den här va
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0