ÅNGEST

Ligger alltså hemma och gråter, dagen innan min brors student, och kommer därför ha helt svullna ögon imorgon och inte kunna se okej ut på en enda bild, kul. 
 
Har blivit kallad på intervju till utbildningen jag sökt på måndag, och jag håller på att drunkna i ångest. Jag ska ha med mig ett papper där jag beskrivit min framtida yrkesroll och hur jag ska hamna där, och INTE FAN VET JAG DET. Sen klickade jag mig in på nån jävla sida där det stod om vad som gav extra poäng vid ansökan, och jag kunde knåpa ihop typ 4 av 23. Kul.
 
Jag kommer inte komma in på den där jävla utbildningen och så kommer hela jävla sommarn vara förstörd för att jag inte kommer palla att få höra att jag inte duger, och så kommer hela hösten vara förstörd för jag kommer inte ha något jobb och jag kommer ju knappast klara av att ha ett jobb så som jag mår ändå, och då kommer jag begrava mig i ångest för att jag inte tjänar några pengar. Jag orkar fan inte ha det såhär längre. Jag orkar inte att jag ska behöva sitta och gråta över en jävla text som inte ens betyder något? Jag har aldrig gråtit över ett skolarbete i hela mitt liv och nu sitter jag och bölar som en idiot åt det här. 
 
Brb, ska bara gå under av all ångest och smärta som ryms i min kropp för tillfället

Kommentarer
Postat av: Edvin

pussar & kramar <3

Svar: puss! kommer du hem i sommar eller? år sedan vi sågs. miss u
Linn Wollbrant

2014-06-05 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0