Tappat bloggande...

Hej! 
 
Gud vad jag liksom har tappat det här. Bor typ hos Jens numera eftersom jag jobbar i Kungsbacka så jag sitter inte riktigt vid datorn på samma sätt som jag gör hemma. 
 
Kollade igenom vad jag skrivit detta året och det visade sig att jag typ inte skrivit något alls? Haha. 
 
I alla fall tycker jag det är riktigt skönt att jobbet har dragit igång igen. Jag pallar inte mer helg nu, mer göra ingenting och fundera över min trasiga släkt medan alla andra gosar med sin. Julafton blev rätt mysig ändå, trots att mamma jobbade. Nyår var kul fram till typ kl 22, sen gick det utför. Och ja, sen har jag jobbat, och det är riktigt kul faktiskt. Särskilt nu när snön kom i fredags! Satan va vi åkte pulka, haha. 
 
Jens har åkt till Frankrike för lite skidor och kommer hem nästa söndag. Jag saknar honom redan och undrar typ hur det här ska gå, vilket är rätt töntigt med tanke på att vi var ifrån varandra typ 7 månader som längst. Det känns lite sådär att dom typ inte har något wifi dock, så det kanske blir en vecka utan någon kontakt alls. Det är lite tråkigt. 
 
Kämpar på med ridningen också. Det är kallt som satan nu, särskilt om tårna, och så är det svårt att rida eftersom det är så halt, men men. Snart kommer våren (eller om typ 3 månader...) och då blir det roligt! Det bästa med att det är fruset måste ju vara att man aldrig får in en lerig häst, haha. 
 
Så ja, det är väl läget typ. Var på operan med Pia och såg Kärleksdrycken som var väldigt rolig! 
 
Nästa helg är det fest för Gabriella, helgen efter det är det fest igen för Gabriella och hennes mamma, och sen är det Veronica Maggio den 7 februari, så från och med nästa helg är det full fart ett tag! 
 
Nu ska jag försöka övertala mamma och Runo att se på Orange is the new black med mig, hehe. 
 
Puss! 

Kommentarer
Postat av: kråkiz

den där promenixen vi pratade om, fortfarande sugen?

Svar: tss, fy fan för att vara ute i det här vädret....
Linn Wollbrant

2014-01-19 @ 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0