Utflyttad, nästan

Hej!
 
Har flyttat ut till vardagsrummet här uppe nu! Det blev faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle bli. Sen får vi väl se hur det blir med soffan nerifrån när Runo flyttar in sin soffa. Och så måste jag lösa någonstans att ha alla mina kläder, men som sagt, det blir nog bra tillslut. Bor ju typ i en etta nu, haha. Med delat badrum och kök, kan man nästan säga! 
 
Jag fick förlängt på Kolla Viktor till och med Mars också, och det känns så himla skönt. Ska se om jag inte kan lösa lite plats till mig någonstans hemma hos Jens så jag slipper släpa allt fram och tillbaka jämt och ständigt. 
 
Annars händer inte så mycket. Jo förresten, jag och LP såg Veronica Maggio igår, och hon var heeeelt magisk. Och sen när man knappt trodde att det kunde bli bättre, DÅ KOMMER HÅKAN OCH GÖRA HELA HUSET MED HENNE!!! Alltså, dog lite där. Så jävla bra var det. 
 
Ska till tandläkaren och hudmottagningen på måndag med. 
 
Well, vi hörs när jag har tid och lust att skriva något typ! Puss <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0