Lördag, igen.

Hey, 
 
Sitter i soffan och har läst ikapp två dagars tidningar. Tremilen börjar om 3 minuter och min absoluta favorit Charlotte Kalla är med, såklart. Grät när hon gick om i sista kurvan på upploppet i stafetten och blir tårögd varje gång reprisen visas på TV, haha. Vilken kvinna alltså. Helt makalös. 
 
Träffade André, Joss och Linus igårkväll. Så himla kul, för det var verkligen längesedan nu. Skönt också att allt alltid är som vanligt. Mina bästa. 
 
Funderar på att gå upp och väcka Jens, men han kanske inte behöver vakna förrän det närmar sig slutet av loppet... 
 
Annar händer inte mycket. Jag jobbar på. Ska ta bort ett födelsemärke på måndag och förhoppningsvis börja sola. Åker i och för sig till Stockholm på torsdag! Ska bli riktigt kul faktiskt. Längtar så efter våren. Igår var det så himla skönt väder. Efter att regnet lagt sig och vi kom ut efter lunch vill säga. Ingen vind, inte särskilt kallt, och sen kom ju solen lagom till Sverige vann i hockeyn! Skyndade mig hem och tvättade bilen. Tog kort på den också eftersom min kär Mazda ska ut på Blocket någon gång snart. 
 
Ops, glömde publicera, igen. 
 
Nu ligger det tre norskor i täten.... Får fortsätta kika nu, vi hörs, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0