En torsdag som känns som fredag

Hej! 
 
Sitter hemma hos Jens och äter överbliven kladdkaka och försöker få fyr på brasan, vilket går som vanligt - skit. 
 
Det känns verkligen som fredag, trots att jag inte jobbade i måndags.. 
 
Har för första gången stoppat in mina kläder i Jens garderob, så nu har jag fanemig flyttat in, haha. Det funkar ju liksom inte att bo i en resväska fram till April. 
 
Ska ta bort ett födelsemärke den 24e och sen ska jag börja sola. Ser inte fram emot det. Så fruktansvärt tråkigt att klä av sig alla kläder och stå i kö och nu även betala för att få sola i 10 sekunder. Fy va ovärt det är att vara vuxen alltså. Fick betala 582 kr hos tandläkarn, 300 hos hudläkarn, 100 kr när jag var och träffade kirurgen och nu kommer jag få betala 100 kr vid varje solning, fram tills man betalat 1100 kr för då gäller tydligen högkostnadsskyddet. Tackar staten för det. 
 
Googlar sistaminuten resor för glatta livet också. Jag och Jens vill åka när han är ledig över påsk, men tycker det är svårt att hitta något bra. Och framförallt är det svårt att veta vart man ska åka och vart det är tillräckligt varmt... 
 
Oh well, nu brinner äntligen brasan (tar mig typ 1 h att skriva ett inlägg, heja mig) så jag ska slänga in en pinne till och kanske äta något! 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0