Fyra dagar kvar hemma

HEJ! 
 
Herre gud. Har varit såååå stressad det senaste. Har ju skrivit två tentor, en inlämningsuppgift, massa blogginlägg (till skol-bloggen) och liksom mentalt försökt förbereda mig på att flytta hem igen. Tror dock att det är flytten hem och resan som stressar mest, skolan känns ganska världslig. 
 
Jag åker på tisdag. På tisdag?! Ska ju bara vara borta i tre veckor, men det är ändå ganska länge. Och jag ska åka hela långa långa långa vägen själv, igen. Vet ju att jag klarar det utan problem, men är ändå inte så värst sugen på flygresan. Det värsta är att jag har gått runt hemma och skrytit om att jag ska åka till sommar och sol, så verkar det inte ens vara varmt där nere?! Så tråkigt, haha. 
 
Lägenhetsletandet går skit så jag får väl flytta hem på heltid när jag kommit hem från Nya Zeeland. 
 
Nu ska jag hämta pepparkakor, tröstäta, tycka synd om mig själv och se på New Girl. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0