Köpenhamn dag 3

Dag 3, således onsdag och min älskades födelsedag tillbringade vi med att stanna i sängen länge länge, och sedan gå till en jättefin park!
På vägen tid gick vi förbi en bokaffär där Jens köpte Game of Thrones, så vi la oss i parken för att läsa en stund. 
Världens charmigaste hund gick förbi
Och duvorna flög
Sen kom vi till stationen där det såg ut såhär om man tittade åt ett håll
Och såhär om man tittade åt ett annat. Vad annars liksom?
Sen gick vi längs vattnet
Där dom byggt hur snyggt som helst
Eftersom en av oss fyllde år tyckte vi det var dags för öl och vin
Och lite mat. Världens bästa alltså <3 
Dessa cyklar! Nog det jag tar med mig mest från Köpenhamn; hur magiskt deras cykeltrafik fungerar!!
Gick vidare för lite efterrätt
En liten jag
Jag åt kaka, Jens åt pannkakor med glass, och sen drack jag en sån här. Nam nam
 
Sen gick vi hem och kröp ner i hotellsängen ännu en gång. Vi hade ju trots allt semester
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0