Köpenhamn dag 2

Efter välbehövlig sömn i den underbara hotellsängen så gav vi oss ut i solsken och regn för att kika in nått design center som vi läst om.
Det var typ finare på vägen dit än det var på själva stället. 
Som sagt.
Istället begav vi oss upp i ett kyrktorn. 
Efter typ 15792 st steg, mycket svett och lite ont i öronen efter att vi gått förbi kyrkklockan precis när den ringde (och då menar jag verkligen förbi som i under, bredvid och över den, på typ 2 meters avstånd) så var detta våran utsikt!
Jag var så höjdrädd att jag mådde illa så jag gav kameran till Jens, hehe. Tror man ser mina händer där till höger i bild. 
Man såg Öresundsbron som jag premiäråkte på vägen över!
Sen samlade jag mod och tog ett kort på Jens. 
Äntligen nere. Hade ont i benen efter den här dagen alltså.
Lugnade nerverna med en glass
Sen stannade vi för sen lunch på ett ställe jag läst om i Tripadvisor
Det var hur gott som helst! 
Efter det promenerade vi hemåt tror jag, vilade på rummet en bra stund och sen gick vi ut för att hitta något att äta. Det slutade upp med detta:
Den godaste pizzan jag någonsin ätit!!! 
I en park, med cola och bästa sällskapet såklart!
Nöjdare är svårt att vara alltså. 
 
 

Kommentarer
Postat av: josefin wikman

go fokus på brösten på bilden från lunchen ;)

Svar: haha, jag vet...... det var uppenbarligen det han fokuserade på
Linn Wollbrant

2014-08-24 @ 23:50:06
URL: http://josefinwikmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0