En månads semester

Åh herre gud. Minns inte ens senast jag var på fest två dagar i rad... Snart 21 år och redan gammal, hur tragiskt? 
 
Anyway, båda dagarna har vart makalöst trevliga. Igår gjorde jag en äkta Linn. Fick hybris och har slagit mig ordentligt tack vare det. 
 
Imorgon öppnar förskolan igen. Jag har alltså varit ledig i en hel månad nu. Känns skönt. Framförallt är det riktigt skönt att jag nästan har lika lång tid kvar innan jag börjar skolan. Har nästan köpt min första bok också, heja mig. 
 
Idag är det den sjukaste åskvärmen på länge. Vill gå ut och springa, men vet inte om jag pallar det med två dagars festande i ryggen och den här värmen. Får se om det lugnar ner sig lite snart. Har ändå vart duktig och hängt i med springandet bra länge nu! 
 
Nu ska jag gå och hämta min bok och fortsätta med den. Kanske dyker upp lite bilder någon dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0