Cosi dag 1 & 2

Alltså. Har haft en sån stormig natt med typ en miljon drömmar. Trodde att klockan var typ 13 när jag vaknade för det kändes som att jag sovit så länge. Dock att jag somnade typ halv tolv och vaknade tio, så jag har ju sovit i mer än tio timmar, haha. Anyhow, vaknade mitt i natten (tror jag?) av den sjukaste åsk-knallen ever?! Vädret just nu alltså. Sånt himla sommarväder. Roligaste är ändå när man kollar väderapparna som säger att det regnar nu, och så kollar man ut: inget regn. 
 
Blev lite sugen på att lägga upp bilder så jag tänker att jag börjar där jag avslutade sist, dvs när Cosi var här. 
Hon kom som sagt hit när vädret var makalöst och termometern aldrig understeg 30 grader typ, så vi åkte båt! 
Och badade
Med Mr. Selfie
Sen kom det regn
Så vi körde hem och såg på film! 
Och åt tacos
Nästa dag åkte vi till Tjolöholm
Promenerade runt
Och förundrades över utsikten
Sen plockade vi upp två favoriter, Frida och Josefine
Och åkte till den tröjlösemannen för att gratta honom på födelsedagen och se på fotboll! 
Daniel dukade. 
 
Och det var dom två första dagarna Cosi var här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0