Vardagsbilder från Instagram

Hej, 
 
Frida utmanade mig för några dagar sedan att genomföra "Vardagsbilds-utmaningen" på Instagram. Jag tycker den är rätt löjlig, eftersom what else lägger man upp på Instagram om inte vardagsbilder? Plus att man ska hålla på och nominera och skit, och det var jag inte så sugen på, så jag gjorde en egen variant och ansträngde mig helt enkelt mer för att posta över huvudtaget (som jag blivit urusel på sedan jag kom hem?!), hehe. 
 
Anyway, jag laddade ner en ny redigeringsapp på rekommendation från Michaela och det här är bilderna som jag postade: 
 
Klickade hem Sandra Beijers bok. Älskar Sandras blogg, att hon är feminist, älskar mat, tar så himla himla fina bilder, är allmänt inspirerande och såklart att hon är ihop med en Göteborgare! 
Träffade en efterlängtad och saknad Johanna som var hemma från Kalmar en stund. Vi promenerade (jag i t-shirt?!) i vår-värmen, njöt av havet och pratade en massa. Hon är bäst <3 
Sen vaknade jag till den här utsikten. Innan vi ställde om till sommartid var det hel-ljust även när jag började tidigt, men inte i måndags! 
 
Postade en gammal bild som har fått typ 100 filter på sig. Blev lite förskräckt över hur många och framförallt vilka som gillade på Instagram.... Får sluta upp med att posta såna här bilder, haha. 
 
Sen åt jag sushi i min ensamhet framför Let's Dance igår! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0