IKEA, hästar och TATUH

Hej kompisar! 
 
Såg att blogg.se-appen har uppdaterat, och oj vilken uppdatering! Kommer vara hur enkelt som helst att blogga från telefonen nu ju. Inte för att jag kommer göra det ändå antaligen, men ändå! 
 
Ligger och kollar efter folk som vill ha en medryttare i närheten. Sa till mig själv att jag skulle ta tag i ridningen när jag kom hem, för jag har ju verkligen saknat det där, men jag måste ju egentligen ha en inkomst innan jag kan börja kika. Det verkar som att dom flesta vill ha runt 500 kr för hjälp 1-3 ggr i veckan, så det verkar ju rimligt i alla fall. Då ska man bara hitta någon i närheten som inte kräver så mycket av en. Jag har ju trots allt inte ridit på väldigt många år... 
 
Var på IKEA idag för övrigt! Kikade på en Billys bokhylla som jag vill ha till mitt rum, köpte en ram som jag nog inte kommer använda ändå, köpte en tvättkorg till mamma, kikade klädstång och bara gick runt och längtade tills jag och Jens går där och letar saker till vårt egna ställe. Längtar ihjäl mig ju. 
Kom sedan hem och kollade bokhyllor på blocket, och vips, imorgon ska jag hämta en i Frölunda. 100 kr, som hittat liksom. Åker nog förbi IKEA och köper ett extra hyllplan dock, två kändes lite lite. 
 
Anyway, nu ska jag se på Torka Aldrig Tårar Utan Handskar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0