FRANCAIS

Sitter och försöker förbereda inför min lektion jag ska ha imorgon. Där jag är läraren då alltså. Tycker det är så himla, himla svårt. Matte var en sak, men nu är det franska och ja, åh. Det är verkligen svårt. Språk måste ju liksom nötas in, men hur kul är det att sitta i två timmar och bara nöta nöta nöta? Jag vill ju bidra med något kul, ett annat synsätt, eller över huvudtaget bidra... Det känns inte alls som att jag gör det för tillfället, och min elev verkar inte vilja ha mig där heller. Jaja, det är ju bara en gång i veckan och jag får ju betalt, får jag se det som. 
 
Var på Lager 157 med Simon idag och shoppade loss. Eller ja, han köpte två par byxor och en tröja, så han shoppade väl loss. Jag provade lite, la tillbaka och gick på toa på McDonalds typ. 
 
Om några timmar ska jag hoppa i mina ridkläder och åka med Anna till stallet, wiho!! Ska bara få ordning på den här förbannade franskan först. 
Typ såhär känner jag just nu inför språket franska. 
 
Jesus, hoppas verkligen att det slutar regna innan jag ska till stallet?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0