Designändring

WOHO! Fick äntligen till designen som jag ville ha den. Ni kanske inte ser så stor skillnad, men jag har i alla fall bytt header, samt ändrat tillbaka arkivet till dess ursprungliga utseende. Jag hade ju gjort en egen version liksom, men har sett att det inte alls ser likadant ut på alla olika datorer och webbläsare, så jag ville ha tillbaka det gamla. 
 
Mest av allt vill jag egentligen ha en dropdown meny, men jag har verkligen inte klurat ut hur man gör än. Har en testblogg där jag liksom lekt lite, men det ser ut som fan för tillfället. Man skulle gå nån HTML-kurs, det hade vart nått! 
 
Vaknade för övrigt klockan sju idag med ont i halsen och helt täppt näsa. Huvudet kändes som en tung sten, och dessutom regnar det, så jag ska varken gå med till golfbanan, tvätta bilen eller träna som var planerna. Får väl ligga i sängen hela dagen dårå. Se på Girls, typ. Kanske har ett helt nytt utseende på bloggen efter idag, vem vet? (Inte så troligt dock) 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0