Bullbak

Idag har jag bakat bullar med LP. Och ätit bullar, och bulldeg. Sådär i efterhand känner jag väl kanske att det hade vart kul om jag tog ett kort eller två, så att när jag sedan ser tillbaka i mitt bildarkiv kan säga "åh, det var då vi bakade bullar ja! Och jag åt tills jag hade ont i magen, som vanligt", men jag har liksom kommit ur den vanan lite. Främst för att det inte är någon som ställer krav på mig längre antar jag. Jag själv har släppt kraven, och på ett sätt är det så himla skönt, men på ett sätt är det lite sorgligt också... 
 
Låg och kollade på Champions Leauge, men helt ärligt så var det inte så kul, så jag återgick till det jag började med tidigare idag; att läsa igenom Kristian Gidlunds blogg. Jag vet inte varför, men innan har jag inte riktigt kunnat förmå mig att läsa, att veta att han sitter där bakom skärmen och är medveten om att han ska dö. Dö ska vi ju alla, men han alldeles för tidigt. Kristian dog igår. Trots att jag inte kände honom, inte läst hans blogg och knappt visste vem han var så är det alltid något litet som gör ont i mig varje gång jag hör att en alldeles för ung människa mist livet. 
 
Samlade mod och började uppdatera till iOS7 med. Den började på 6 h, gick ner till 4 h, men nu säger den att installationen/nedladdningen (eller vad det nu är den gör) är färdig om 26 h. Ops, jag var visst inte den enda i världen som ville veta hur det skulle se ut, trots att jag har mina tvivel... 
 
Imorgon ska jag gå runt till alla förskolor och säga hej. Hoppas det inte regnar så jag kan ta cykeln. Sen ska jag åka och mysa med min man, och träna. Och lyssna på Lars Winnerbäcks nya album <3 Älskar att han gör en duett med Thåström!! 
 
I alla fall, sover ju inte perfa när jag sover själv, så nu ska jag hoppa i säng och sova så jävla gott pga ASTRÖTT. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0