uppdaterarN

Tycker att jag bloggar mest hela tiden, men bevisligen gör jag ju inte det... 
 
Anyway, sedan sist? Jobb, jobb, sova, somna framför fotbollen, rida, kalas, träffa Frida en snabbis, sova mera, se på Suits och vips så var det måndag! Det firades med jobb och en ridtur, wiho. 
 
Det börjar gå framåt med ridningen för övrigt! Det tar ju ett tag att lära känna hästen man sitter på, och jag känner att det börjar släppa, plus att min arm börjar kännas lite bättre för första gången på en vecka typ, så det är kul. 
 
Kom hem och min mage SKREK efter chokladbollar, så jag tvingade Emil att baka med mig, sen vräkte jag typ 5 st och var nöjdare än någonsin, hehe.
 
Satt precis och skrev i alla nya jobbtider jag fick och skaffade mig lite översikt. Har inget mer inbokat jobb denna veckan, men har fyra dagar nästa vecka och fyra dagar veckan därpå, så lite har jag allt att göra. Längtar så till min första ordentliga lön?! 
 
Well well, cykelställ. Sa precis godnatt till Jensi så nu får jag väl stå för mitt ord och gå och lägga mig också. 
 
Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0