Trött, stressad och nöjd ändå

Hej kompisar! 
 
Skulle egentligen inte jobbat idag för jag hade tid på ungdomsmottagningen vid 9.15 och sen skulle jag till min elev vid 15.00, men dom ringde och frågade om jag kunde komma till Lilla Loket idag och imorgon, så jag sa att det kan jag väl, om jag får komma så fort jag kan efter 9.15? Och det kunde jag, så där har jag varit idag. Förberedde min lektion på min rast och åkte direkt dit efter att jag slutat, så nu är jag äntligen hemma och har kraschat i soffan. Framför en brasa som pricken över i:et! 
 
Det känns som att jag bara flänger och far, hela hela tiden. Inte en sekund har jag att bara sitta ner liksom. Det har jag ju, men det känns inte så. Skulle behöva 15 sekunder liksom. Då undrar jag om det här med hästen var så bra egentligen. Ännu en grej att pressa in i schemat, och nu när det börjar bli mörkt så vill man gärna vara där i tid så man hinner rida när det är ljust, vilket lägger ännu mer "press" på mitt redan pressade schema. Är dessutom så förbannat trött, jämt. Och då är jag inte direkt en sån som "ska bara" och aldrig går och lägger mig på kvällarna. Nej, tvärt om så ligger jag i soffan vid 20 och gäspar, blinkar med hundögonen mot Jens och säger "snaaaart kan vi väl gå och lägga oss?".
 
ÄLSKAR hösten!! Och alla fredags-fikor på typ alla förskolor, hehe. 
Åt magisk pannacotta på kalas och saknar min goding så mycket att jag spricker typ. 
 
Nu ska jag läsa färdigt mina bloggar, ta en dusch och krypa ner i sängen med antingen Gossip Girl eller en bok! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0