Tisdag morgon

Godmorgon och skål från en trött Linn
 
 
Vaknade vid halv åtta, räknade lite och insåg att jag sovit i 9,5 h och att jag inte kommer somna om, så nu sitter jag och äter frukost. Poolen kan ringa idag, men om dom inte gör det ska jag hämta Runo på Säve, han har varit i Spanien och spelat golf den gottingen. 
 
Steg annars upp till en vacker, och kall verkar det som, morgon med blå himmel och strålande sol. Så strålande att den precis gick upp över husen och lös rätt in i mina ögon... 
 
Jag antar att mitt projekt för dagen får bli att få ut alla jackorna på Tradera, som jag lovat mamma i hundra år nu känns det som. Sen åker jag nog till Jens och ser matchen ikväll, mer glamoröst än så är det inte! 
 
Vi hörs, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0